Siirry sisältöön

Autokauppa 2016 -suurtapahtuman pääteemana kehittäminen ja kehittyminen

Autoalan Keskusliiton (AKL) Autokauppa 2016 -suurtapahtumassa tiistaina 17.11. paneuduttiin sekä itsensä että yrityksen kehittämiseen. ”Digitalisaatio ja robotiikka muovaavat maailmaa ja autokaupan täytyy pysyä kehityksessä mukana.” sanoo AKL:n toimitusjohtaja Pekka Rissa. ”Tänä vuonna halusimme herätellä jäsenistöämme erityisesti tunnettujen kansainvälisten esiintyjien ajatuksilla maailmalta.” Puhujakaarti oli merkittävä heti tilaisuuden alusta lähtien, sillä Autokauppa 2016 –tapahtuman avasi valtiosihteeri Paula Lehtomäki.

Tämän vuoden tapahtuman työpajoissa ja klinikoissa pureuduttiin johtamiseen, markkinointiin, liiketoimintamalleihin ja käyttäjälähtöisyyteen sekä jälkimarkkinoinnin haasteisiin ja nykytilaan Euroopan ja muun maailman näkökulmasta.

Autokauppa 2016 kokosi yhteen kaikkiaan lähes 600 autokaupan yritysten, sidosryhmien ja tavarantoimittajien edustajaa ja päättäjää. ”Ensi vuonna luvassa on vielä entistäkin mahtavampi tapahtuma!”, koulutus- ja kehittämispäällikkö Jari Ketola lupaa.

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Pekka Rissa, Autoalan Keskusliitto, puh. 0500 417 300
koulutus- ja kehittämispäällikkö Jari Ketola, Autoalan Keskusliitto, puh. 0400 490 049