Tiedotteita 2016

13.5.2016 9.00

AKL Summit & Expo 17.11.2016

TULEVAISUUS  - kasvua ja kannattavuutta

Autoalan Keskusliitto järjestää Helsingin Messukeskuksessa AKL Summit & Expo –vaikuttajatapahtuman torstaina 17.11. Tämä on jatkoa edellisten vuosien Autokauppa –tapahtumille. ”Ensi vuonna luvassa on vielä entistäkin mahtavampi tapahtuma!”, AKL:n koulutus- ja kehittämispäällikkö Jari Ketola lupasi viime marraskuussa. Ja hän aikoo pitää lupauksensa. Kyseessä on merkittävin kohtaamis- ja oppimistapahtuma autoalan keskeisille avainhenkilöille, jotka toimivat autokaupan liiketoiminnassa, vähittäiskaupassa, maahantuojilla ja alan sidosryhmissä.

Huikea visionääri Dietmar Dahmen lavalla

Seminaaripäivän teemana on TULEVAISUUS  - kasvua ja kannattavuutta. Päivän herättelijät ovat huippupuhujia Suomesta ja maailmalta.

Ensimmäinen vahvistettu keynote-esiintyjä tapahtumassa on luomiskonsultti, visionääri, futurologi, innovaatioasiantuntija Dietmar Dahmen. Tämä mies on elämys!

Dietmarilla on 20 vuoden kokemus työskentelystä mainonnan ja markkinoinnin maailmassa Hampurissa, New Yorkissa, Los Angelesissa, Münchenissä ja Wienissä. Dietmar Dahmen aloitti uransa strategiasuunnittelijana ja on sittemmin ottanut paikkansa luovana suunnittelijana ja innovaattorina. Hän on toiminut luovana johtajana DDB:llä, Ogilvyllä ja BBDO:lla. Nykyään Dietmar puhuu ammatikseen sekä toimii muutoksen, luovuuden ja muuttuvien markkinoiden strategioiden konsulttina maailman laajuisesti.  Dietmar toimii myös useiden eurooppalaisten ja yhdysvaltalaisten yritysten neuvonantajana sekä innovaatiojohtajana digitoimisto ecx.io´ssa.

Tutustu Dietmariin!
Katso AKL Summit & Expo –video!

Ilmoittautuminen tapahtumaan ennakkohinnalla on nyt avattu! Lisätiedot ja ilmoittautuminen: www.aklsummit.fi

Lisätietoja:
AKL-Akatemia, koulutus- ja kehittämispäällikkö Jari Ketola, puh. 0400 490 049, jari.ketola(a)akl.fi
Autoalan Keskusliitto, toimitusjohtaja Pekka Rissa, 0500 417 300, pekka.rissa(a)akl.fi

Autoalan superviikonloppu Messukeskuksessa: torstai 17.11. AKL Summit & Expo, perjantai – sunnuntai 18.-20.11. Auto2016 –tapahtuma ja perjantai – lauantai 18. - 19.11. Autokorjaamo –messut ammattilaistapahtuma!