31.8.2016 10.30

AKL Summit & Expo 2016 tuo kansainvälisiä huippupuhujia Suomeen

Autoalan Keskusliitto järjestää Helsingin Messukeskuksessa AKL Summit & Expo 2016 –vaikuttajatapahtuman torstaina 17.11. Tämä on jatkoa edellisten vuosien Autokauppa –tapahtumille. AKL Summit & Expo on merkittävin kohtaamis- ja oppimistapahtuma autoalan keskeisille avainhenkilöille, jotka toimivat autokaupan liiketoiminnassa, vähittäiskaupassa, maahantuojilla ja alan sidosryhmissä. Tapahtuma on paisunut jo Pohjoismaiden suurimmaksi alan tapahtumaksi. Seminaaripäivän teemana on TULEVAISUUS  - kasvua ja kannattavuutta

Mukana Aki Hintsa ja Dietmar Dahmen!

Kirurgiaan, ortopediaan ja traumatologiaan erikoistunut lääkäri Aki Hintsa seurasi 1990-luvulla lähietäisyydeltä huippujuoksija Haile Gebreselassien elämää toimiessaan lähetyslääkärinä Afrikassa. Hän ymmärsi, että menestys on hyvinvoinnin sivutuote. Hintsa loi oivalluksensa pohjalta lääketieteeseen pohjautuvan kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin filosofian, ja perusti Hintsa Performance yrityksen, jonka oppeja ja palveluja ovat sittemmin hyödyntäneet muun muassa monet F1-kuljettajat, kansainväliset huippu-urheilijat ja liike-elämän osaajat. Nyt hän jakaa oppinsa myös meille.

Luomiskonsultti, visionääri, futurologi, innovaatioasiantuntija Dietmar Dahmen. Tämä mies on elämys! Dietmarilla on 20 vuoden kokemus työskentelystä mainonnan ja markkinoinnin maailmassa Hampurissa, New Yorkissa, Los Angelesissa, Münchenissä ja Wienissä. Nykyään Dietmar puhuu ammatikseen sekä toimii muutoksen, luovuuden ja muuttuvien markkinoiden strategioiden konsulttina maailmanlaajuisesti.

If you don't do anything, nothing will happen!

Menossa mukana on myös Pata Degerman, Suomen ainoa ammattimainen löytöretkeilijä. Hän on suunnitellut ja osallistunut useille retkikunnille ja löytöretkille maailman kaikilla mantereilla. ”Rajat, jotka asetamme itsellemme, ovat usein illuusioita. Itse asiassa pystymme pääsemään huomattavasti pidemmällekin. Se, että uskaltaa mennä asettamiensa rajojen ulkopuolelle, avaa mielestäni aistit ja antaa voimia tuleviin haasteisiin”, Pata toteaa. Hänen ehdoton vahvuutensa on taito yhdistää kokemuksensa ja osaamisensa organisaatioiden ja työntekijöiden arkipäivään.

Parempi palvelu – parempi kannattavuus

Asiakastyytyväisyys on yhä merkittävämpi kilpailutekijä tulevaisuudessa. Juha Kronqvist työskentelee johtavana palvelumuotoilijana ja muotoilujohtajana Hellon Oy:ssä. Hän on yksi Suomen menestyneimpiä alan toimijoita ja kertoo miten hyvin suunnitellulla palvelulla lisätään liiketoiminnan kannattavuutta!

Lisäksi mukana myös muita huippuja! Päivitetty esiintyjäkaarti ja lisätietoja tilaisuudesta löytyy osoitteestawww.aklsummit.fi

Lisätietoja: Autoalan Keskusliitto ry, toimitusjohtaja Pekka Rissa, puh. 0500 417 300

AKL_Summit_LOGO netti

Autoalan superviikonloppu Messukeskuksessa: torstai 17.11. AKL Summit & Expo 2016, perjantai – sunnuntai 18.-20.11. Auto 2016 –tapahtuma, perjantai 18.11. Vuoden Auto Suomessa 2017 -gaala ja perjantai – lauantai 18. - 19.11. Autokorjaamo –messut ammattilaistapahtuma!