12.5.2016 12.23

Kuljetus 2017 –messut tarkalleen vuoden kuluttua 18-20. toukokuuta 2017 Jyväskylässä

Vastuullisina järjestäjinä toimivat yhdessä Autotuojat ryTeknologiateollisuuden Perävaunut ja päällirakentajat – toimialaryhmä sekä Jyväskylän Messut Oy.

”Odotamme ensi vuoden Kuljetus 2017 –messujen kiinnostavan alan ammattilaisia suuresti. Kuorma- ja pakettiautokauppa on piristymässä ja Jyväskylässä tullaan varmasti esittelemään kuljetusalan ammattilaisille paljon mielenkiintoista uutta”, sanoo Autotuojat ry:n toimitusjohtaja Tero Kallio.

Nyt kolmannen kerran Jyväskylässä järjestettävät messut ovat aikaisempina kertoina koonneet yhteen kaikki kuljetusalan toimijat, niin kuorma- ja pakettiautojen maahantuojat, erilaisten päällirakenteiden valmistajat kuin muutkin alaan läheisesti liittyvien palvelujen edustajat. Jyväskylän Messuilla on nyt tarjota näytteilleasettajille entisestään laajentuneet näyttelytilat niin sisä- kuin ulkoalueella.

Messujen sijainti maantieteellisesti keskeisellä paikalle on osoittautunut hyväksi messuvieraiden mielestä. Jyväskylään on kohtuullinen ajomatka suurelta talousalueelta.

Messuille odotetaan noin 200 näytteilleasettajaa niin kotimaasta kuin lähinaapurimaista.

Lisätietoa antavat:

Myyntijohtaja Ilari Tervakangas, Jyväskylän Messut Oy, ilari.tervakangas@jklmessut.fi, puh. 050 596 6710

Projektijohtaja Hilkka Perttilä, Autotuojat ry, hilkka.perttila@autotuojat.fi, puh. 040 543 4031

Kuljetusmessut_2017_pvm