Vuoden 2017 tiedotteet

Tiedotteita 2017

20.5.2017

Kuljetus 2017 -messuilla noin 16 000 kävijää

Lauantaina päättyneet Kuljetus 2017 -messut onnistuivat erinomaisesti. Kolmen messupäivän aikana Jyväskylän Paviljongissa vieraili lähes 16 000 kuljetusalan ammattilaista. Torstaina kävijöitä oli noin 4 200, perjantaina noin 5 300 ja lauantaina noin 6 500.

Ilari Tervakangas Jyväskylän messuilta luonnehti kolmen päivän puristusta onnistuneeksi:”Messuilla viivyttiin useita tunteja ja monet viihtyivät täällä koko päivän. Se ei ollut ihme, sillä nähtävää ja koettavaa riitti enemmän kuin koskaan. Näytteilleasettajia oli lähes 200 ja näyttelytilaa oli yli 31 000 neliömetriä”, Tervakangas sanoo.

”Kävijöitä tuli eri puolilta Suomea. Tietoykkönen Oy:n tekemän kävijätutkimuksen ennakkotietojen mukaan messuvieraat olivat kokemaansa todella tyytyväisiä. Messuille ei myöskään tultu vain ihailemaan uusi automalleja vaan täällä tehtiin myös kauppaa. Kolmen messupäivän aikana myytiin näytteilleasettajien mukaan useita autoja”, Tervakangas jatkaa.

www.kuljetusmessut.fi

Kuljetus 2017