Vuoden 2017 tiedotteet

Tiedotteita 2017

10.3.2017 6.35

Kuljetus 2017 -messut Jyväskylässä on loppuunmyyty

Kuljetusalan huipputapahtuma järjestetään Jyväskylän Paviljongissa 18.–20. toukokuuta. Messut kokoaa yhteen kuorma- ja pakettiautojen maahantuojat, perävaunujen ja päällirakenteiden valmistajat sekä muut alan keskeiset tuotteiden ja palveluiden tarjoajat.

Kuljetusalan huipputapahtuma Jyväskylän Paviljongissa 18.–20. toukokuuta 2017

Kaikki Kuljetus 2017 -messujen käyttöön varatut tilat ovat nyt täynnä, eli Kuljetus 2017 -messut on loppuunmyyty. Jyväskylän Paviljongin messuhalleissa ja ulkonäyttelyalueella on myytyä näyttelytilaa yhteensä yli 30 000 neliömetriä.

Kuljetus 2017 -messut osuu hyvään saumaan, kun Suomen talouden pitkään odotettu käänne on tapahtunut. Autotuojat ry:n toimitusjohtaja Tero Kallio odottaa messuilta paljon. ”Kuorma- ja pakettiautokauppa on ollut kasvussa jo noin vuoden ajan. Taantuman aikana vanhentunutta kalustoa uusitaan. Myös rakentamisen vilkastuminen näkyy hyötyajoneuvojen kysynnässä”, Kallio sanoo.

”Kuljetus 2017 -messut tarjoaa asiakkaille paitsi mahdollisuuden vertailla autoja rinta rinnan, myös tilata uuteen autoon mieleinen päällirakenne”, toteaa Teknologiateollisuuden Perävaunut ja päällirakenteet -toimialaryhmän puheenjohtaja Aki Sirén.

Järjestäjät ovat varautuneet siihen, että loppuunmyydyt messut myös kiinnostavat kuljetusalan ammattilaisia. Jyväskylän Paviljonkiin avataan uusi ravintola sekä lisää muita pienempiä ruokailupisteitä. Myös sosiaalitiloja parannetaan ulkoalueella entisestään.

Jyväskylä logistisena solmukohtana on erinomainen paikka kuljetusalan messuille. Jyväskylä sijaitsee keskellä Suomea ja sinne voi helposti tehdä yhden päivän messumatkan melkein joka puolelta Suomea. Aivan Paviljongin vieressä sijaitsee Matkakeskus, josta junalta tai linja-autosta pääsee katettua kävelysiltaa pitkin suoraan Paviljongin sisäänkäynnille.

Kuljetus 2017 -messut järjestävät yhteistyössä Autotuojat ry, Teknologiateollisuuden Perävaunut ja päällirakenteet -toimialaryhmä sekä Jyväskylän Messut Oy. Näyttelyssä esitellään kuorma- ja pakettiautojen maahantuojien kaikki tuoreimmat uutuudet. Autojen rinnalla perävaunut ja päällirakenteet ovat merkittävä osa Kuljetus 2017 -messuja.

Lisätietoja Kuljetus 2017 -messuista:

myyntijohtaja Ilari Tervakangas, Jyväskylän Messut Oy, puh. 050 596 6710

projektijohtaja Hilkka Perttilä, Autotuojat ry, puh. 040 543 4031