Tiedotteita 2012

4.6.2012 11.39

Järjestäytyneen autoalan jälkimarkkinakampanja jatkuu

Viime vuonna aloitettu Autotuojat ry:n ja Autoalan Keskusliitto ry:n yhteinen jälkimarkkina-kampanja on saanut jatkoa. Kampanja jatkuu TV:ssä MTV 3, Nelonen, Jim ja Fox –kanavilla 1.-17.6.2012.

Kampanjan nettisivuilta osoitteesta www.merkkihuolto.fi löytyvät kaikki valtuutetut merkkihuollot yhteystietoineen ja ajo-ohjeineen. Sivustolta löytyy myös eri merkkien kesätarjouksia sekä huoltojen hintavertailuesimerkkejä.

Kampanjan tavoite on kertoa kuluttajille valtuutettujen merkkihuoltojen vahvuuksista. Erikoistuminen yhteen merkkiin, jatkuva koulutus ja aina ajan tasalla oleva tieto takaavat sen, että auto on luotettava ja turvallinen ja sen jälleenmyyntiarvo säilyy optimaalisena.

Autot kehittyvät nopeasti, ja niiden asianmukainen huoltaminen vaatii yhä enemmän osaamista. Autoissa on useita tietokoneita, jotka vaativat päivityksiä aivan kuten tavalliset kotitietokoneetkin. Valtuutetut merkkihuollot päivittävät auton määräaikaishuoltojen yhteydessä autoon tarvittavat päivitykset, joilla taataan auton paras mahdollinen toiminta kaikissa tilanteissa.

Autoalan Keskusliiton ja Autotuojien uudet nettisivut on avattu

Autoalan Keskusliitto ja Autotuojat ovat uudistaneet verkkopalvelunsa. Uusilta internetsivuilta löytyy runsaasti ajankohtaista asiaa meiltä ja maailmalta, tietoa yhteisöjen toiminnasta sekä tietenkin yhteystiedot.

Sivuilta löytyy myös kattavasti tietoa autoalasta sekä linkkejä tiedon lähteille. Käy tutustumassa sivuihin osoitteissa www.autotuojat.fi ja www.akl.fi .

Autotuojat ry (AT), toimitusjohtaja Tero Kallio, puh. 040 729 4513
Autoalan Keskusliitto ry (AKL), toimitusjohtaja Pekka Rissa, puh. 0500 417 300