Tiedotteita 2012

4.6.2012 Järjestäytyneen autoalan jälkimarkkinakampanja jatkuu

Viime vuonna aloitettu Autotuojat ry:n ja Autoalan Keskusliitto ry:n yhteinen jälkimarkkina-kampanja on saanut jatkoa. Kampanja jatkuu TV:ssä MTV 3, Nelonen, Jim ja Fox –kanavilla 1.-17.6.2012.

1.6.2012 Henkilöautokauppa lähes viime vuoden vauhdissa markkinahäiriöstä huolimatta

Tammi–toukokuussa on rekisteröity 59 205 uutta henkilöautoa, mikä on 1,5 prosenttia vähemmän kuin viime vuonna vastaavana aikana. Toukokuussa ensirekisteröitiin 7 312 henkilöautoa, mikä on 43,9 prosenttia vähemmän kuin viime vuoden toukokuussa.

3.5.2012 Kuljetus 2013 -näyttely Jyväskylän Paviljongissa ensi vuoden toukokuussa

Autotuojat ry ja Jyväskylän Messut Oy tekevät jälleen yhteistyötä ja järjestävät Kuljetus 2013 -näyttelyn Jyväskylän Paviljongissa 23.–25.5.2013. Näyttelyssä ovat edustettuina kuorma-autot, pakettiautot, päällirakenteet ja muut alaan läheisesti liittyvät tuotteet ja palvelut.

2.5.2012 Henkilöautojen ensirekisteröinnit ennustetussa vauhdissa

Huhtikuussa rekisteröitiin 4 052 uutta henkilöautoa, mikä on 64,5 prosenttia vähemmän kuin viime vuonna vastaavana aikana. Rekisteröintimäärän lasku viime vuoteen verrattuna oli odotettavissa, sillä maaliskuussa rekisteröitiin huima määrä sekä henkilö- että pakettiautoja huhtikuun alussa voimaantulleen autoveromuutoksen vuoksi.

2.4.2012 Autoveron korotus aiheutti myyntipiikin maaliskuussa - Henkilöautojen ensirekisteröintimäärä lisääntyi 82,2 prosenttia

Uusia henkilöautoja rekisteröitiin maaliskuussa 22 924 kappaletta, mikä on 82,2 prosenttia enemmän kuin viime vuoden maaliskuussa. Rekisteröintipiikki johtuu 1.4.2012 voimaantulleesta autoveron muutoksesta.

Edelliset Seuraavat